• 21-03-2024, 02:36:17
    #10
    speedev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ediyorum. Bakalım yarın randevum var ne olacak merak ediyorum. Buraya dönüş yapacağım tekrardan. İyi gecelerim dilerim eğitiminizde başarılar.
    Rica ederim hastahanelerden korktuğunuz belirtmiştiniz korkulacak bir durum yok distasi temizler gönderirler diye tahmin ediyorum
  • 21-03-2024, 02:37:00
    #11
    Periodontolojiye belki 10 kere gitmişimdir.Ameliyat dahi oldum.Korkacak cekinecek bir sey yok hocam rahat olun.En ağır işlemi görseniz bile işlem anında acımaz en fazla 2 gün çekersiniz ağrısını o kadar.
  • 21-03-2024, 02:40:11
    #12
    dogrusoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Periodontolojiye belki 10 kere gitmişimdir.Ameliyat dahi oldum.Korkacak cekinecek bir sey yok hocam rahat olun.En ağır işlemi görseniz bile işlem anında acımaz en fazla 2 gün çekersiniz ağrısını o kadar.
    Sizin sorun büyük müydü hocam? İlk randevunuzda ne yaptılar?
  • 21-03-2024, 03:36:28
    #13
    speedev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin sorun büyük müydü hocam? İlk randevunuzda ne yaptılar?
    Bende diş eti buyumesi ve plak olusumu var.Lazer ile diş etlerimdeki fazlalığı kesmişlerdi.İlk gece ağrıdan yatamadım(Burun ameliyatı olmadığım için tekrarladi yine yapmam gerekecek).Plak temizlemede de ağrı yok tek sıkıntı sesi tüylerimi diken diken ediyordu.