Periodontolojiye belki 10 kere gitmişimdir.Ameliyat dahi oldum.Korkacak cekinecek bir sey yok hocam rahat olun.En ağır işlemi görseniz bile işlem anında acımaz en fazla 2 gün çekersiniz ağrısını o kadar.
Sizin sorun büyük müydü hocam? İlk randevunuzda ne yaptılar?