• 20-03-2024, 01:44:41
    #10
    BDMK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşarsak inşallah yazacağım 2100 de
    Bekliyor olacağım (ahirette)
  • 20-03-2024, 01:48:12
    #11
    2100 de kemiklerim bile kalmaz.
    89 doğumlu biri olarak.
  • 20-03-2024, 01:48:55
    #12
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2100 de kemiklerim bile kalmaz.
    89 doğumlu biri olarak.
    Olsun hocam şunun şurasında 2100 e ne kaldı
  • 20-03-2024, 01:52:53
    #13
    nereden buluyorsunuz böyle düşünceleri başlıkları gece gece
  • 20-03-2024, 01:53:11
    #14
    Zienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bekliyor olacağım (ahirette)
    Hocam sırata birbirimizi ezmeyelim yeterli
  • 20-03-2024, 01:53:40
    #15
    BDMK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sırata birbirimizi ezmeyelim yeterli
    Herkes sırasını bilsin hocam
  • 20-03-2024, 01:57:32
    #16
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nereden buluyorsunuz böyle düşünceleri başlıkları gece gece
    Ben bu kafayı durduramıyorum İsmet
  • 20-03-2024, 02:05:26
    #17
    O değişir mi bilmem ama,
    Ay'a gitme e-book'u,
    Sizin de uçan arabanız olsun,
    Aktif Mars Takipçi xxxx tl konuları açılır gibi
  • 20-03-2024, 02:10:10
    #18
    melihgnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O değişir mi bilmem ama,
    Ay'a gitme e-book'u,
    Sizin de uçan arabanız olsun,
    Aktif Mars Takipçi xxxx tl konuları açılır gibi
    1 TL ye Jüpiteriniz olsun