Yıl 2100 ve bir konu açıldı...
"Hayat nasıl gidiyor, işler güçler nasıl ?"
Nasıl cevaplarsınız?
Yıl 2100 ve bu konuyu gördünüz...
26
●856
- 20-03-2024, 01:33:04Batarya 2050 lilerde devri bitti hocam çok geri kalmışsınız 😊Subiden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2024, 01:36:55Mizahi cevaplar gelir hocam makarasindayiz 😃ayesoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2024, 01:39:21Yaşarsak inşallah yazacağım 2100 deZienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2024, 01:40:57Yinede 113 yaşıma kadar yaşamak istemem, hala yaşayan varsa bi fatiha okusun banaZienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2024, 01:44:09Hakikaten ilginç hocam anın tadını çıkarmak lazım gezip tozmak lazım 😂 bir kere geliyoruzDREfe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O tarihte forumdaki kimse hayatta olmayacak sonuçta