DREfe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok garip değil mi 100 sene sonra şuan tanıdığınız ve gördüğünüz herkes ölmüş olacak bizden öncekilerde büyük ihtimalle böyle düşündü ve şuan kimse yok geleceğe tek bırakacağım makalelerim ve evlatlarım 😎
Hakikaten ilginç hocam anın tadını çıkarmak lazım gezip tozmak lazım 😂 bir kere geliyoruz