Çok garip değil mi 100 sene sonra şuan tanıdığınız ve gördüğünüz herkes ölmüş olacak bizden öncekilerde büyük ihtimalle böyle düşündü ve şuan kimse yok geleceğe tek bırakacağım makalelerim ve evlatlarım 😎
Hakikaten ilginç hocam anın tadını çıkarmak lazım gezip tozmak lazım 😂 bir kere geliyoruz