• 20-03-2024, 01:30:48
    #1
    Yıl 2100 ve bir konu açıldı...

    "Hayat nasıl gidiyor, işler güçler nasıl ?"

    Nasıl cevaplarsınız?
  • 20-03-2024, 01:32:12
    #2
    benim robot hanımın bataryası bitti nerde temin edebiliriz temiz
  • 20-03-2024, 01:33:04
    #3
    Subiden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim robot hanımın bataryası bitti nerde temin edebiliriz temiz
    Batarya 2050 lilerde devri bitti hocam çok geri kalmışsınız 😊
  • 20-03-2024, 01:35:13
    #4
    Diğer taraftan buraya mesaj gönderebiliyormuyuz O tarihte forumdaki kimse hayatta olmayacak sonuçta
  • 20-03-2024, 01:36:55
    #5
    ayesoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diğer taraftan buraya mesaj gönderebiliyormuyuz O tarihte forumdaki kimse hayatta olmayacak sonuçta
    Mizahi cevaplar gelir hocam makarasindayiz 😃
  • 20-03-2024, 01:38:43
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok garip değil mi 100 sene sonra şuan tanıdığınız ve gördüğünüz herkes ölmüş olacak bizden öncekilerde büyük ihtimalle böyle düşündü ve şuan kimse yok geleceğe tek bırakacağım makalelerim ve evlatlarım 😎
  • 20-03-2024, 01:39:21
    #7
    Zienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıl 2100 ve bir konu açıldı...

    "Hayat nasıl gidiyor, işler güçler nasıl ?"

    Nasıl cevaplarsınız?
    Yaşarsak inşallah yazacağım 2100 de
  • 20-03-2024, 01:40:57
    #8
    Zienmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mizahi cevaplar gelir hocam makarasindayiz 😃
    Yinede 113 yaşıma kadar yaşamak istemem, hala yaşayan varsa bi fatiha okusun bana
  • 20-03-2024, 01:44:09
    #9
    DREfe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok garip değil mi 100 sene sonra şuan tanıdığınız ve gördüğünüz herkes ölmüş olacak bizden öncekilerde büyük ihtimalle böyle düşündü ve şuan kimse yok geleceğe tek bırakacağım makalelerim ve evlatlarım 😎
    Hakikaten ilginç hocam anın tadını çıkarmak lazım gezip tozmak lazım 😂 bir kere geliyoruz