Sanırım Gittikçe Kötüye Gidiyoruz. - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sanırım Gittikçe Kötüye Gidiyoruz.
37
●
3.144
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sanırım Gittikçe Kötüye Gidiyoruz.
1
2
3
4
5
20-03-2024, 15:03:36
#37
PerfectHitTR
phpkoder adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
günaydın mağara nasıldı ?
en doğru yorum
20-03-2024, 15:18:46
#38
vido
Üyeliği durduruldu
Gelen zamlara gülüp geçiyoruz... Ülkedeki gelişmeleri takip etmiyoruz. Bugünlerde gelen akaryakıt zamlarından kimlerin haberi var ve kimler bu duruma tepki gösterdi!?
Her zaman diyorum, 'her Türk milleti zamlı fiyatları tadacaktır'..
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler