• 16-03-2024, 23:53:05
    #1
    Yaşı fazla olanlar mutlaka bilir, vakti zamanında ücretsiz blog kurmaya yarayan bir siteydi. İlk sitemi kurduğum yerlerden biriydi. Nereden aklıma geldiyse az önce bir bakayım dedim. Satılıkmış. Hey gidi yıllar hey... Nasılda akıp geçmişsin öyle...
  • 16-03-2024, 23:57:02
    #2
    Vaybe ilk web sitemi mynet/mysite aracılığı ile kurmuştum daha sonra blogcu ile tanışmıştım.. Yıl 2001-2
  • 17-03-2024, 00:07:08
    #3
    gözümde canlanır kos koca mazi
  • 17-03-2024, 00:11:33
    #4
    Üzdü
  • 17-03-2024, 00:16:07
    #5
    çok kişi buradan faydalanmıştır.