Merhaba arkadaşlar,
İki pubg hesabım var acileyetten satıyorum.
Elbette harcadığın parayla sattığın bir fiyat olmaz.
1. Hesaba nerden baksanız 150bin tl üstünde harcama yapıldı. Gelen teklifler; 1.000-7.000TL arası. Hesapta ki bir öğeyi yeni hesaba almak isteseler zaten o paradan fazlasını harcayacaklar. Hesapta parayla alamacağı şeyler bile bulunuyor artık oyun içinde olmayan.
2. Hesap 300bin tlden daha fazla harcandı gelen teklif 15-18bin aynı şekilde sıfır hesapta bir suit alsalar 5 sv yapmak için harcayakları fiyat bu. Yazık günah gerçekten.
Acil durumda olduğumuz için mi bu fiyatları veriyorlar?
Anlamıyorum zor durumda olduğumuz için mi?
20
●1.036
- 14-03-2024, 13:58:29
- 14-03-2024, 14:00:53İnanamiyorummmmmm...
Gelen tekliflere değil hesaba harcanan paralara. - 14-03-2024, 14:01:57İki hesap totalde 500bini aşkin hocam ama sorun değil zevk meselesi ama enayi yerine koyulmak zoruma gidiyor şuan 2 araba alsalar uc ile harcayacakları 7-8bin tl zaten kart olarak alsalar 5bin tl yani her türlü enayi gibi hissediyorum yani dolu hesaplar nadir öğeler ve teklif 5bin tl diyo dalga geçer gibi.mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-03-2024, 14:03:42Osmann12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle8100 uc olmuş 2700TL hocam.DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam 16bin uc fiyatına +1.5milyon uc yüklenmiş hesabı istiyo mantıklı mı sizce. - 14-03-2024, 14:04:29Mutlaka abartanlar olacaktır hocam. Ama kimse sizin şahsi eğlenceniz için 300 bin yatırdığınız hesaba 150 bin vermez. Çok fazla yatırım yaparak siz abartmışsınız. Ha kostüm değil de oyun için sizi geliştiren bir şeyler olsa daha farklıydı konu.
- 14-03-2024, 14:05:35resulalagozoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunun sadece bir oyun olduğunu unutmamak lazım...
hani görüntü harici bie faydası olsa eyw diyeceğim oda yok
