• 12-03-2024, 02:42:46
    #1
    Cümleten iyi Ramazanlar, hayırlı sahurlar. Ali Şeriati demiş ki "Senin orucun yemek vakitlerini değiştirmekten ibarettir." Ramazanımız bundan ibaret olmasın, yanımızda yöremizdekilere gücümüzün yettiği kadar el uzatalım. Bu sebeple forumdaki ilk taşı atıyorum. Öğrenci olan, canı dışarıdan yemek isteyip de bütçesi elverişli olmayan 5 arkadaşa 100'er TL göndermek istiyorum. Maksat benden sıcak bir çorba içsin ya da evladına içirsin. Afiyet şeker olsun. Rica ediyorum mübarek günlerde gerçekten ihtiyacı olan arkadaşlar konuya yazsın ya da çekiyorsa ki en doğal hakkıdır, bana PM de atabilir.

    Sayı bittiğinde konuyu güncelleyeceğim . Destek olmak isteyen arkadaş varsa konuya yazsın, belki devasa bir zincir başlatırız.

    Kendi ayırdığım bütçe bitti, ismini vermek istemeyen bir arkadaş daha tarafıma 500 lira yolladı. Şu an 5 kişilik daha yerimiz var.

    Güncelleme 2: O bütçe de bitti, destek olmak isteyen arkadaşlar konu altından ya da özel mesajla belirtirse konuya seve seve eklerim.
  • 12-03-2024, 02:43:07
    #2
    Kesenize bereket,
    Edit: ben almayacağım hocam öğrenci bir arkadaşa gider umarım
    • zerkalov
    zerkalov bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-03-2024, 02:46:02
    #3
    Teşekkürler hocam güzel düşünceniz için
  • 12-03-2024, 02:48:25
    #4
    Kesene bereket hocam
  • 12-03-2024, 02:53:33
    #5
    Kesene bereket hocam
  • 12-03-2024, 02:54:52
    #6
    adamsın.
  • 12-03-2024, 02:55:20
    #7
    Kesenize bereket ihtiyaç sahibine ulaşır inşallah
  • 12-03-2024, 02:57:22
    #8
    Allah hayrınızı kabul etsin hocam
  • 12-03-2024, 02:57:58
    #9
    Kesene bereket ağabey

    Ben istemiyorum, durumu olmayan arkadaşlar faydalanır umarım.