• 11-03-2024, 15:53:28
    #1
    Yeter gerçekten binance kırmızı kutu altında açılan 100 lerce konular yüzünden doğru akışa müdahil olamıyoruz açılan 1001 konu yeter yahu
  • 11-03-2024, 15:55:20
    #2
    Şöyle okudum
  • 11-03-2024, 15:55:38
    #3
    Kurumsal PLUS
    birde açık arttırma kısmıan falan nereye bulurlarsa açıyorlar bu tür konular bence artık yasaklanmalı bir uygulama çıkıyor yok su için para kazanın biri görüyor sonra ard arda 50 tane konu açılıyor genel olarak bu tür şeyler forumu çöplüğe çeviriyor
  • 11-03-2024, 15:56:46
    #4
    Valla arkadaşlar son verin ya 14 kutu topladım arkadaşlarımdan hepsi 0.01 usdt bisi işte yani para da verse anlıcam da vermiyor