• 10-03-2024, 17:59:10
    #1
    Az önce bir numaradan aradılar.0850 li ve vodafone aradıklarını söylediler.Sözleşmeniz bitiyor yenilemeniz gerekiyor dediler.Ben de daha geçen yeniledim dedim.Öyle bir kayıt oluşmamış dediler.
    O benim sorunum değil arar bilgi alırım dedim.Beyfendi biz zaten vodafonedan arıyoruz yüksek tarife çıkmaması için yenileyelim dediler.Gerek yok dedim kapattım direk.Daha sonra 542 den ev internetini arayıp bu numara kimin dedim bize ait değil dediler.Daha öncede normal hat vs için farklı numaradan aramışlardı.
    Kısacaası sizi x firmadan arıyoruz sözleşme süreniz bitmek üzere yenileme yapalım uygun fiyata diye gidip başka yere üye abone yapıyorlar.Bilgilerinizi de alıyorlar tabi.
    Kandırılmayın.Sizi aradıkları numarayı önce bir araştırın ve doğru firmadan arandığınıza dikkat edin.Bir dalgınlığınıza gelir boşa uğraşır durursunuz.
    İyi forumlar.
  • 10-03-2024, 18:32:14
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Bir kaç gün evvel hem internet ile ilgili hemde taahhüt ile ilgili olarak aradılar. Biz aktif olarak kullanmıyoruz ve taahhüt olduğu için kullanıyoruz süremiz bittikten sonra yenileme düşünmüyoruz diyerek kapattım.
  • 10-03-2024, 18:33:18
    #3
    Tüm bilgilerimiz el alemin elinde geziyor
  • 10-03-2024, 18:46:56
    #4
    OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir kaç gün evvel hem internet ile ilgili hemde taahhüt ile ilgili olarak aradılar. Biz aktif olarak kullanmıyoruz ve taahhüt olduğu için kullanıyoruz süremiz bittikten sonra yenileme düşünmüyoruz diyerek kapattım.
    İyi yapmışsınız.
    DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tüm bilgilerimiz el alemin elinde geziyor
    Malesef çoluk cocugun elinde düşmüş herkesin bilgisi.Bu bilgiler ile milleti şantaj ve tehdit edenler artık terörden yargılanacak diye duymuştum umarım doğrudur .Ben de verdim birini mahkemeye süreç devam ediyor bakalım.
  • 10-03-2024, 19:07:32
    #5
    Başka bimediğiniz bir aboneliği başlatacaklar Digiturk gibi. Amaçları sizin onay veriyorum demeniz için.
  • 10-03-2024, 19:16:04
    #6
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka bimediğiniz bir aboneliği başlatacaklar Digiturk gibi. Amaçları sizin onay veriyorum demeniz için.
    Aynen öyle.Dijitürk olsa yine iyi saçma sapan yerler oluyor genelde.
  • 10-03-2024, 19:41:48
    #7
    Geçmiş olsun, bizi de arıyorlar böyle. Artık yutmuyoruz.
  • 10-03-2024, 19:43:21
    #8
    Tubefavorites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun, bizi de arıyorlar böyle. Artık yutmuyoruz.
    Aynen öyle eskiden olsa uyanmayabilirdim ama artık dikkatli davranıyorum.Hemen o numarayı sorgulatıyorum nette.