Az önce bir numaradan aradılar.0850 li ve vodafone aradıklarını söylediler.Sözleşmeniz bitiyor yenilemeniz gerekiyor dediler.Ben de daha geçen yeniledim dedim.Öyle bir kayıt oluşmamış dediler.
O benim sorunum değil arar bilgi alırım dedim.Beyfendi biz zaten vodafonedan arıyoruz yüksek tarife çıkmaması için yenileyelim dediler.Gerek yok dedim kapattım direk.Daha sonra 542 den ev internetini arayıp bu numara kimin dedim bize ait değil dediler.Daha öncede normal hat vs için farklı numaradan aramışlardı.
Kısacaası sizi x firmadan arıyoruz sözleşme süreniz bitmek üzere yenileme yapalım uygun fiyata diye gidip başka yere üye abone yapıyorlar.Bilgilerinizi de alıyorlar tabi.
Kandırılmayın.Sizi aradıkları numarayı önce bir araştırın ve doğru firmadan arandığınıza dikkat edin.Bir dalgınlığınıza gelir boşa uğraşır durursunuz.
İyi forumlar.
Taahhütünüz bitiyor diye kandırılmayın !
7
●302
- 10-03-2024, 17:59:10
- 10-03-2024, 18:46:56İyi yapmışsınız.OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malesef çoluk cocugun elinde düşmüş herkesin bilgisi.Bu bilgiler ile milleti şantaj ve tehdit edenler artık terörden yargılanacak diye duymuştum umarım doğrudur .Ben de verdim birini mahkemeye süreç devam ediyor bakalım.DenqeSiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-03-2024, 19:16:04Aynen öyle.Dijitürk olsa yine iyi saçma sapan yerler oluyor genelde.A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-03-2024, 19:43:21Aynen öyle eskiden olsa uyanmayabilirdim ama artık dikkatli davranıyorum.Hemen o numarayı sorgulatıyorum nette.Tubefavorites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle