• 10-03-2024, 00:20:27
    #1
    Arkaşlar zirkonyum yaptırmaya karar vermiştim dişlerim kesildi 1 haftada dişler laboratuvardan geldi bugün gittim gösterdiler takıp alt çenem önde diye üst dişi oturtmak için yassı ve kocaman yapmışlar dişler yamuk yumuk diyorum nasıl bu çok çirkin orantısız doktor yoktu asistanı diyorki neresini beğenmediysen söyle tekrar gönderelim ama ekstra ücret yazabilirler o kadar emek veriyorlar sanki biz ödediğimiz parayı ağaçtan topluyoruz kesinlikle ucuz diye bi yerlere gitmeyin şu an yine 10 gün beklicem gelecek sonuç muhtemelen yine çöp olacak ne yapacağız bilmiyorum
  • 10-03-2024, 01:37:11
    #2
    Geçmiş olsun
  • 10-03-2024, 01:45:08
    #3
    geçmiş olsun diş önemli.umarım mutlu sona ulaşırsın