• 09-03-2024, 23:59:37
    #1
    hiçbirisi vergi vermiyor fatura kesmiyor. bu sıralar denetimler olduğundan çok fazla ve sık sık oluyor. zamanla hepsinin patladığını duyarız.
  • 10-03-2024, 00:00:55
    #2
    hepsi patlamicak çoğu kktc kayıtlı
    • FEYA
    • constantine38
    FEYA ve constantine38 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 10-03-2024, 00:02:10
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepsi patlamicak çoğu kktc kayıtlı
    o yüzden öyle yapıyorlar zaten
  • 10-03-2024, 00:04:41
    #4
    Parayı veren düdüğü çalar 😊
  • 10-03-2024, 00:06:12
    #5
    merhaba valla ben aylık 8 bin civarında vergi veriyorum smm panel sitem var sosyal medya hizmet faturası kesiyoruz. hepsi patlasada ayakta kalacağım kesin iyi akşamlar
  • 10-03-2024, 00:07:02
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepsi patlamicak çoğu kktc kayıtlı
    Öyle kolay değil kktc de şirket açmak çoğu smmde olduğunu sanmıyorum.Trde şahış şirketi açmaya benzemez orda şirket açmak.Düzenli kazanç yoksa zor.Sadece belli başlı düzenli iş yapanlar anca açabilir.
  • 10-03-2024, 00:07:02
    #7
    huseyinsahinn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba valla ben aylık 8 bin civarında vergi veriyorum smm panel sitem var sosyal medya hizmet faturası kesiyoruz. hepsi patlasada ayakta kalacağım kesin iyi akşamlar
    merak ettim özelden atabilir misin smm siteni
  • 10-03-2024, 00:07:35
    #8
    Biz kesiyoruz sıkıntı yok kdv 0 kesenler ' e de bişey olmaz hocam dert etme
  • 10-03-2024, 00:17:14
    #9
    Hocam 2015,de başladım bu işe şirket kapattım geri açtim felan
    Muhasebe ile sorunlarimiz vardı

    Hiçbirzaman faturasız hizmet vermedik

    yani şahsen birkere vergimiz geç açildi diye gelen bakiyeye kesmemiştik ertesi aradılar gel diye bilmiyorum ama sadece bizimi takip ediyorlar anlamıyorum valla şuan hala fatura kesiyoruz
    demekki önümüz açilcak gibi siteleri satmiştim geri başlarim belki Hayırlısı