• 26-06-2009, 22:40:09
    #1
    Bu konuda fikirlerinizi almak istiyorum, bana kalırsa tamamen boş karın ağrısı. Atatürk'ü öne atıp orayı burayı engelliyorlar, Atatürk'ü tabii ki hepimiz seviyoruz ancak sevmeyen birileride tabii ki olabilir. kişinin düşünce özgürlüğüdür. Bende Hitler'i sevmiyorum. Ha hakaret boyutunda birşeyler yapmaya başladıysa, bundan youtube, sites.google.com , v.b. yerler sorumlu değildir. bunu yayınlayan kişi sorumludur. mahkemeyi google'a açacaklarına gidip kişiye açsınlar.

    Hatta ve hatta ben ***** sitelerin kapatılmasına bile karşıyım.
    En çokda bunu saçma buluyorum.
    En azından girişinde "18 yaşından büyükmüsünüz, içerik şöyledir böyledir" diye bilgilendirme yapan siteleri kapatmaları büyük saçmalık. Bu siteleri istemeyen Aile Filtresi gibi şeyleri uygular. nedir yani zoraki engel ? Türkiyede yaşayıpda ***** içerikli video izlemek isteyen olamaz mı ? Aklı başında olan bi insan istediği herşeyi izleme hakkında sahiptir.
  • 26-06-2009, 22:45:52
    #2
    cevabı siyaset olur.
  • 26-06-2009, 22:48:35
    #3
    abi çükümüzün keyfinin kahyasılar sanki, *****'u engellemek gibi bir saçmalık olur mu yahu.
    filtre koyarsın, girişde bir uyarı gösterirsin falan filan.
  • 26-06-2009, 23:02:31
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Türk Telekom engellemiyor siteleri, Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı engelliyor.
  • 26-06-2009, 23:19:46
    #5
    Senin, ***** sitelerin kapatılmasına karşı olman seninde ***** siten olduğu için olabilir mi sayın dumsdey
  • 26-06-2009, 23:26:05
    #6
    alakası yok, benim şuan kendime ait pek bir sitem bile kalmadı. biraz ara veriyorum web'e.

    sadece umuyorumki, durumun saçmalığını görüyorsunuzdur.
  • 26-06-2009, 23:36:12
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Atatürk'e ve diğer değerlerimize hakaret suçtur ve her zaman suç olacaktır. ne zaman ki bu değişir, o zaman bu ülke amerika ve ab malı olmuştur. yabancılar bizim değerlerimizi anlayamazlar çünkü onlarda Atatürk, kan, devlet, vs gibi kavramlar, değerler yoktur.

    bizde, "15 ay askerlik mi olur" demek suçtur. çünkü devlet kutsal görülmüştür. ama sıkıysa birisi çıkıp fransa'da askerliği 15 ay yapmaya kalksın. adamı oyarlar.

    bizde Atatürk'ün, diğer insanlardan farklı bir yeri vardır. çünkü şu anki isimlerimizi bile O'na borçluyuz. ama amerika'da, fransa'da, ingiltere'de, kimse kimseye ismini borçlu değildir. onlarda ölümsüz bir lider yoktur, gelip geçici başkan, başbakanlar vardır. bu nedenle onlar bizim Atatürk'e olan sevgimizi, saygımızı anlamıyorlar, anlayamayacaklar. adam Atatürk'e küfrediyor, google diyor "ne olur ki, düşüncesini açıklamış". çünkü google'ın babası bile kendisi için çok değerli değil. değer yargılarımız farklı.

    adulta gelince;

    bizde yasaklanması normal. çünkü bizde, o ***** vidyolardaki karılardan daha beter webmasterlar var. filtre miltre sökmez bizimkilerin çoğuna. ***** siteye "adsl fatura sorgulama" yazan itler oldukça, adultın yasaklanması doğaldır. keezmovies gibi, sadece ***** yayınlayan, spam yapmayan sitelerin yasaklanması ise, siyasi bir tercihtir. kimine göre doğrudur, kimine göre yanlıştır. bunun tartışmasına burada girilmez çünkü aşırı ayrıntılı bir konudur.
  • 26-06-2009, 23:47:52
    #8
    TylerDurden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atatürk'e ve diğer değerlerimize hakaret suçtur ve her zaman suç olacaktır. ne zaman ki bu değişir, o zaman bu ülke amerika ve ab malı olmuştur. yabancılar bizim değerlerimizi anlayamazlar çünkü onlarda Atatürk, kan, devlet, vs gibi kavramlar, değerler yoktur.

    bizde, "15 ay askerlik mi olur" demek suçtur. çünkü devlet kutsal görülmüştür. ama sıkıysa birisi çıkıp fransa'da askerliği 15 ay yapmaya kalksın. adamı oyarlar.

    bizde Atatürk'ün, diğer insanlardan farklı bir yeri vardır. çünkü şu anki isimlerimizi bile O'na borçluyuz. ama amerika'da, fransa'da, ingiltere'de, kimse kimseye ismini borçlu değildir. onlarda ölümsüz bir lider yoktur, gelip geçici başkan, başbakanlar vardır. bu nedenle onlar bizim Atatürk'e olan sevgimizi, saygımızı anlamıyorlar, anlayamayacaklar. adam Atatürk'e küfrediyor, google diyor "ne olur ki, düşüncesini açıklamış". çünkü google'ın babası bile kendisi için çok değerli değil. değer yargılarımız farklı.

    adulta gelince;

    bizde yasaklanması normal. çünkü bizde, o ***** vidyolardaki karılardan daha beter webmasterlar var. filtre miltre sökmez bizimkilerin çoğuna. ***** siteye "adsl fatura sorgulama" yazan itler oldukça, adultın yasaklanması doğaldır. keezmovies gibi, sadece ***** yayınlayan, spam yapmayan sitelerin yasaklanması ise, siyasi bir tercihtir. kimine göre doğrudur, kimine göre yanlıştır. bunun tartışmasına burada girilmez çünkü aşırı ayrıntılı bir konudur.
    çok güzel açıklama yapmışsın hocam teşekkürler.
    ama ***** meselesine gelince, en büyük etken 2. dediğindir.
    onlarca site engellendi girişince 18+ uyarısı yapıp, düzgün işleyen. bu tarz birşey başka ülkelerdede varmı acaba ?
  • 27-06-2009, 00:07:22
    #9
    Kurallara uyulursa kapatmıyor telekomünikasyon. Bana ait bir ***** siteyi defalarca bizzat şikayet ettim ama kapatmadı.