Bu konuda fikirlerinizi almak istiyorum, bana kalırsa tamamen boş karın ağrısı. Atatürk'ü öne atıp orayı burayı engelliyorlar, Atatürk'ü tabii ki hepimiz seviyoruz ancak sevmeyen birileride tabii ki olabilir. kişinin düşünce özgürlüğüdür. Bende Hitler'i sevmiyorum. Ha hakaret boyutunda birşeyler yapmaya başladıysa, bundan youtube, sites.google.com , v.b. yerler sorumlu değildir. bunu yayınlayan kişi sorumludur. mahkemeyi google'a açacaklarına gidip kişiye açsınlar.
Hatta ve hatta ben ***** sitelerin kapatılmasına bile karşıyım.
En çokda bunu saçma buluyorum.
En azından girişinde "18 yaşından büyükmüsünüz, içerik şöyledir böyledir" diye bilgilendirme yapan siteleri kapatmaları büyük saçmalık. Bu siteleri istemeyen Aile Filtresi gibi şeyleri uygular. nedir yani zoraki engel ? Türkiyede yaşayıpda ***** içerikli video izlemek isteyen olamaz mı ? Aklı başında olan bi insan istediği herşeyi izleme hakkında sahiptir.