• 01-03-2024, 22:39:09
    #1
    backlinkmatik.com
    Dostlar selam

    Elinde büyüdüğüm, ikinci annem olan nenem hastalandı; dualarınızı, iyi dileklerinizi beklerim....

    Bu defa kalemimi koca çınarım için aldım elime, ve yazdım huzurla gölgesinde:


    Ey koca çınarımız, huzurla yaşarız gölgende
    Cefakar nenem, emeğin çok hepimizin üstünde
    Ödenmez ki hakkın, taşısak sırtımızda Mekke’ye
    Vefakar nenem, affet bir kusur ettiysek hürmette

    Güzel nenem, senin o heybetli bakışına kurban
    Öperiz ellerinden, eksik olmasın bizde duan
    Şükür Rabbe, seni ailemizin başına koyan
    Her nefesimizde hakkın, helal et ki huzur bulam

    Gurbetteki torunundan, nam-ı diğer Çiler nenesine sevgi ve saygılarla….
  • 01-03-2024, 22:39:39
    #2
    🏆 En İyi SMM Paneli 🏆
    Geçmiş olsun hocam
  • 01-03-2024, 22:39:43
    #3
    Geçmiş olsun, Allah şifa versin hocam.
  • 01-03-2024, 22:40:14
    #4
    Geçmiş olsun…
  • 01-03-2024, 22:41:09
    #5
    En iyisi sanırım
    Allah acil şifalar versin.
  • 01-03-2024, 22:41:37
    #6
    Geçmiş olsun hocam, umarım bir an önce sağlığına kavuşur ve eski günlerine geri döner
  • 01-03-2024, 22:42:27
    #7
    Geçmiş olsun inşallah en kısa sürede iyileşir hocam
  • 01-03-2024, 22:42:50
    #8
    🚘 R10 Nöbetçi Sigortacı
    geçmiş olsun Allah şifa versin
  • 01-03-2024, 22:48:04
    #9
    ALLAH şifa ismiyle şifa verir inşallah. Üzülmeyin