Dostlar selam
Elinde büyüdüğüm, ikinci annem olan nenem hastalandı; dualarınızı, iyi dileklerinizi beklerim....
Bu defa kalemimi koca çınarım için aldım elime, ve yazdım huzurla gölgesinde:
Ey koca çınarımız, huzurla yaşarız gölgende
Cefakar nenem, emeğin çok hepimizin üstünde
Ödenmez ki hakkın, taşısak sırtımızda Mekkeye
Vefakar nenem, affet bir kusur ettiysek hürmette
Güzel nenem, senin o heybetli bakışına kurban
Öperiz ellerinden, eksik olmasın bizde duan
Şükür Rabbe, seni ailemizin başına koyan
Her nefesimizde hakkın, helal et ki huzur bulam
Gurbetteki torunundan, nam-ı diğer Çiler nenesine sevgi ve saygılarla
.