• 25-06-2009, 22:25:07
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar arabamda kullanmak için navigasyon aleti arıyorum.
    4.5 inç lik.
    Fakat hangi marka iyidir? Hangisi daha kullanılışlıdır bilmiyorum.
    Hepsiburadan baktım uygun modeller var. Fakat kullanan arkadaşlardan öneri almak istedim. Link halinde verirseniz sevinirim.

    Çok teşekkürler.
  • 26-06-2009, 03:30:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hepsiburada.com : NAVKING ROUTE 66 NAV 300 NAVİGASYON CİHAZI | Oto Aksesuar


    Best FM'de dağıtılmıştı ordan biliyorum.. Baya iyi bir cihaz gibi.
  • 26-06-2009, 09:59:23
    #3
    Merhaba,

    TomTom ve Navitech marka ürünlere göz atmanı tavsiye ederim.
  • 26-06-2009, 14:19:27
    #4
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    Pioneer tabiki.
  • 26-06-2009, 14:33:59
    #5
    Üyeliği durduruldu
    TomTom Tek Geçerim Efsane Marka ...
  • 26-06-2009, 19:46:35
    #6
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşların önerdiği markalar güzel bi incele al derim