• 27-02-2024, 20:36:46
    #1
    Ekonomi nasıl? İyi mi kötü mü?
  • 27-02-2024, 20:37:34
    #2
    Çok iyi hocam uzaya çıkacaz dedik çıktık işte daha ne olsun bu arada parayı denklestirdim 2 ekmek almaya cikcam şimdi
  • 27-02-2024, 20:37:56
    #3
    iyi iyi
  • 27-02-2024, 20:38:19
    #4
    Bu nasıl soru 😊 Bitmişiz okeye dönüyoruz.
  • 27-02-2024, 20:38:25
    #5
    kötü..
  • 27-02-2024, 20:39:59
    #6
    O kadar iyi ki bugün 250₺ kazanmak için forum böyleydi

  • 27-02-2024, 20:41:42
    #7
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o kadar iyi ki bugün 250₺ kazanmak için forum böyleydi

    🤣🤣🤣
  • 27-02-2024, 20:44:45
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ekonomi kesinlikle kötü baştakiler dahi söylüyor onu konuşmaya pek gerek yok. Geçim durumu kişinin maaşına ek gelirine göre değişir. Ailede çalışan çok olduğundan orta dereceli diyebilirim. Kirada olanlara Allah sabır versin
  • 27-02-2024, 20:55:27
    #9
    ekonomi ölü , hayat yok benim açımdan