Ekonomi kesinlikle kötü baştakiler dahi söylüyor onu konuşmaya pek gerek yok. Geçim durumu kişinin maaşına ek gelirine göre değişir. Ailede çalışan çok olduğundan orta dereceli diyebilirim. Kirada olanlara Allah sabır versin