Merhaba,
son 15 dkdır hiçbir mesaj göndermeme rağmen 15 dakikada maks 60 mesaj gönderebilirsiniz uyarısı alıyorum ve mesaj gönderemiyorum.
R10'um bozuk.Yardım edermisiniz
5
●196
- 23-02-2024, 19:35:13Üyeliği durduruldu
- 23-02-2024, 19:44:23Üyeliği durdurulduKapattım ama bir fayda yokBaturay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2024, 19:45:17console'da bir hata mesajı var mı bakar mısın, eğer orada da bir hata mesajı yoksa sistemseldir büyük ihtimal.overlander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-02-2024, 19:46:45Üyeliği durdurulduconsole'da bir hata mesajı yok yardımcı olabilecek mod arkadaşları tanıyormusun ? etiketleme şansın var mı ?