• 23-02-2024, 19:35:13
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    son 15 dkdır hiçbir mesaj göndermeme rağmen 15 dakikada maks 60 mesaj gönderebilirsiniz uyarısı alıyorum ve mesaj gönderemiyorum.
  • 23-02-2024, 19:37:59
    #2
    adblock, ublock vs kapatıp deneyin, console'da ne yazıyor?
  • 23-02-2024, 19:44:23
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Baturay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adblock, ublock vs kapatıp deneyin, console'da ne yazıyor?
    Kapattım ama bir fayda yok
  • 23-02-2024, 19:45:17
    #4
    overlander adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapattım ama bir fayda yok
    console'da bir hata mesajı var mı bakar mısın, eğer orada da bir hata mesajı yoksa sistemseldir büyük ihtimal.
  • 23-02-2024, 19:46:45
    #5
    Üyeliği durduruldu
    console'da bir hata mesajı yok yardımcı olabilecek mod arkadaşları tanıyormusun ? etiketleme şansın var mı ?
  • 23-02-2024, 20:23:47
    #6
    tarayıcının geçmişindeki r10ları temizle, r10 ile ilgili hiç bir şey kalmasın sonra tekrar deneyin.