Konu
R10'um bozuk.Yardım edermisiniz
23-02-2024, 19:45:17
#4
Baturay
overlander adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kapattım ama bir fayda yok
console'da bir hata mesajı var mı bakar mısın, eğer orada da bir hata mesajı yoksa sistemseldir büyük ihtimal.