• 21-02-2024, 09:26:37
    #10
    Araştır bakalım Esat, Whatsapp'a erişebiliyor muyuz
  • 21-02-2024, 09:30:22
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.whatsapp.com/records/login

    Heralde bu yeterli gibi? Bilgi sahibi olmadığınız konu hakkında yorum yaparsanız konu böyle uzar gider.

    WhatsApp şifreli olabilir ama bu whatsapp erişmemesi için değildir 3. Şahıslar mesajlara erişemesin diyedir.

    Herşeyin kaydı tutulur ve gerektiğinde delil sayılır.
  • 21-02-2024, 09:52:39
    #12
    Her başlıkta farklı bir link olunca bıraktım.
    Devletin el atamayacağı yer yoktur ama bazı kör noktaları mevcuttur.
  • 21-02-2024, 10:34:10
    #13
    WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir bakayım dedim. Konu içinde konu açmışsınız özet bir konu açsanız okurduk hocam. Anlamak için 10 tane konu okumaya erindim :/
    Düzenleyeyim birleştireyim birazdan.Uyarı için teşekkürler.
  • 21-02-2024, 10:37:04
    #14
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzenleyeyim birleştireyim birazdan.Uyarı için teşekkürler.
    Uyarı değil hocam est. Tavsiye
  • 21-02-2024, 10:55:59
    #15
    roTTen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her türlü erişir her türlü alır kardeşim benim de bir çok şey başıma geldi kimse rahat takılmasın
    Aynen öyle.
    WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir bakayım dedim. Konu içinde konu açmışsınız özet bir konu açsanız okurduk hocam. Anlamak için 10 tane konu okumaya erindim :/
    Düzenlemeye çalıştım.
    WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet şahsen kullanıcıya doğrudan bulmaz. İlgili kurum veya şirketlere yazı yazar. Kurum veya şirket paşa paşa bu bilgileri vermek zorunda zaten de.
    Bu script kime ait hocam? Admin bilgilerinize nasıl ulaşabilmiş? Ben buna takıldım açıkcası.
    Sanırım r10 da fkt diye biriydi önceden almıştım.Admin bilgileri basitti.Tahmin etmiştir.Ek güvenlikler alındı herşey değiştirilip ek güvenlikler konuldu.
    profaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Whatsapta iki adımlı doğrulama açık mı kullanıyorsunuz?

    Kullanmıyorsanız bırakın devleti cebinde 10 bin doları olana çözüm sunanlar var.
    Açıksa ve bu durumu yaşadıysanız şaşıracağım.
    Fikrim yok normal kullanıyorum.
    lshy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen Aylin başkomiser’e Whatsapp kendisinin bile erişemediği paneli vermiş, numarayı yazıp, bizi dinliyor sonrasında da başkomiser Mesut bizi sorguya alıp, Whatsapp loglarını önümüze fırlatıyor
    Sitesini hackleyen(!) 2001 doğumlu kişinin bilgilerini bulan devletin Whatsapp aramaları veya mesajlarına da erişebileceğini düşünmek kusura bakmayın ama çok komik. Türkiye veya herhangi bir devlet Whatsapp mesaj veya arama kayıtlarına erişemez ki zaten bu kayıtlar Whatsapp tarafından da tutulmuyor.
    Sana yalan borcum mu var ? Oyun parkı 2 sokak ötede git orda oyna burda ciddi bir şey diyoruz.Sana inandırmak zorunda değilim ama inanmak istiyorsan antalya alanya gökmen assubay arat bul numarasını sor kendisine numarasını burda paylaşırdım da uygun olmaz.Adamı arayıp numarasını da onay alıp paylaşırdım da (samimiyiz ) adamı meşgul etmek istemedim.Doğruluğunu ögrenmek istiyorsan sen araştır hacı .

    nsrtyksl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu içerisinde o kadar çok konuya atıf var ki her bir konuya ayrı ayrı girip ilk konuyu bulmak gerekiyor ve oldukça zahmetli olmasının yanı sıra vakit kaybı aynı zamanda.

    Konunuzu düzenleyip özet geçerseniz en başından hem kendinizi daha iyi açıklamış olur hemde konuya girenler bir fikir beyanında da bulunabilir.
    Düzenlemeye çalıştım
    KivrakYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.whatsapp.com/records/login

    Heralde bu yeterli gibi? Bilgi sahibi olmadığınız konu hakkında yorum yaparsanız konu böyle uzar gider.

    WhatsApp şifreli olabilir ama bu whatsapp erişmemesi için değildir 3. Şahıslar mesajlara erişemesin diyedir.

    Herşeyin kaydı tutulur ve gerektiğinde delil sayılır.
    Bilgi sahibi mi değilim ?Yalan mı benim yazdıklarım şimdi =).Profilimdeki numaraya lütfen yazın sizin için özel olarak assubaydan izin alacağım kendisiyle sizi görüştüreyim belki o zaman inanırsınız yazdıklarıma.Bulunmuş mu bulunmamış mı o söylesin size.Kişi ile bütün görüşmelerim wp arama ve yazışma üzerineydi.
    DJ_HarrY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her başlıkta farklı bir link olunca bıraktım.
    Devletin el atamayacağı yer yoktur ama bazı kör noktaları mevcuttur.
    Düzenlemeye çalıştım konuyu.
  • 21-02-2024, 10:58:06
    #16
    Abdullah07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öyle.

    Düzenlemeye çalıştım.

    Sanırım r10 da fkt diye biriydi önceden almıştım.Admin bilgileri basitti.Tahmin etmiştir.Ek güvenlikler alındı herşey değiştirilip ek güvenlikler konuldu.

    Fikrim yok normal kullanıyorum.

    Sana yalan borcum mu var ? Oyun parkı 2 sokak ötede git orda oyna burda ciddi bir şey diyoruz.Sana inandırmak zorunda değilim ama inanmak istiyorsan antalya alanya görkem assubay arat bul numarasını sor kendisine numarasını burda paylaşırdım da uygun olmaz.Adamı arayıp numarasını da onay alıp paylaşırdım da (samimiyiz ) adamı meşgul etmek istemedim.Doğruluğunu ögrenmek istiyorsan sen araştır hacı .

    Düzenlemeye çalıştım

    Bilgi sahibi mi değilim ?Yalan mı benim yazdıklarım şimdi =).Profilimdeki numaraya lütfen yazın sizin için özel olarak assubaydan izin alacağım kendisiyle sizi görüştüreyim belki o zaman inanırsınız yazdıklarıma.Bulunmuş mu bulunmamış mı o söylesin size.

    Düzenlemeye çalıştım konuyu.
    Dediklerimi tekrar okuyun erişemezler mi erişebilirlermi demişim görürsünüz.
    Yorumlarda erişemez diyenler için attım kanıtlı bir şekilde. Yanlış anladınız sanırım ☺️
  • 21-02-2024, 10:59:36
    #17
    KivrakYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediklerimi tekrar okuyun erişemezler mi erişebilirlermi demişim görürsünüz.
    Yorumlarda erişemez diyenler için attım kanıtlı bir şekilde. Yanlış anladınız sanırım ☺️
    Hocam çok özür dilerim.Yukardaki adama sinirlendiğim için sizin mesajınızı da yanlış anladım.Tekrardan kusuruma bakmayın.
  • 21-02-2024, 11:01:26
    #18
    WebMasterMarket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyarı değil hocam est. Tavsiye
    Teşekkür ederim.Hatayı söylemek de uyarıdır benim için =).