• 17-02-2024, 00:20:17
    #10
    r10da geziyorum.film izlerim birazdan.
  • 17-02-2024, 00:20:53
    #11
    Pusuda düşenleri bekliyorum
  • 17-02-2024, 00:21:02
    #12
  • 17-02-2024, 00:21:28
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Aviaor
  • 17-02-2024, 00:23:29
    #14
    Bhtyr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uykuya hazırlık işte. Sabah iş var hocam.
    Yarın Cumartesi
  • 17-02-2024, 00:30:28
    #15
    Yatıyorum, melatonin iyi geliyormuş.
  • 17-02-2024, 00:48:28
    #16
    Uzun zaman sonra kriptoda spota girip sepet yaptım hocam. Ama sepeti nasıl idare edeceğimi bilemedim. Onu düşünüyorum. %50 kar gördüğümde ana parayı çekip karı koinde unutarak mı devam etsem, yoksa hepten mi unutsam aldığım koinde diye. Var mı senin fikrin?
  • 17-02-2024, 01:08:52
    #17
    Çalışmaya devam
  • 17-02-2024, 07:21:33
    #18
    JosephC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarın Cumartesi
    Biz amele grubuyuz. Tek tatil Pazar günü.