Uzun zaman sonra kriptoda spota girip sepet yaptım hocam. Ama sepeti nasıl idare edeceğimi bilemedim. Onu düşünüyorum. %50 kar gördüğümde ana parayı çekip karı koinde unutarak mı devam etsem, yoksa hepten mi unutsam aldığım koinde diye. Var mı senin fikrin?