R10 Anlık ne yapıyor? :) R10+
27
●992
- 17-02-2024, 00:48:28Uzun zaman sonra kriptoda spota girip sepet yaptım hocam. Ama sepeti nasıl idare edeceğimi bilemedim. Onu düşünüyorum. %50 kar gördüğümde ana parayı çekip karı koinde unutarak mı devam etsem, yoksa hepten mi unutsam aldığım koinde diye. Var mı senin fikrin?
- 17-02-2024, 07:21:33Biz amele grubuyuz.JosephC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek tatil Pazar günü.


Tek tatil Pazar günü.