Lise Staj Yeri - Grafik Bölümü - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Lise Staj Yeri - Grafik Bölümü
0
●
78
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Lise Staj Yeri - Grafik Bölümü
16-02-2024, 11:13:58
#1
Abdlsmt!
Arkadaşlar merhaba,
Biladerim lise stajı yapması gerekiyor. Grafik bölümü okuyor.
Anadolu yakasında Pendik'ten ulaşım imkanı olan staj yapabileceği bir yer varsa dönüşlerinizi rica ederim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler