• 10-02-2024, 22:09:38
    #1

    CS2 Kurarken bir ekran görüntüsü atayım dedim dostlar
  • 10-02-2024, 22:12:39
    #2
    15mb max alt yapıya göre gayet iyi 😁
    • Jonezz
    • alperengnc
    Jonezz ve alperengnc bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 10-02-2024, 22:13:08
    #3
    Buyur
  • 10-02-2024, 22:14:22
    #4
    OnurOzden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buyur
    maşAllah hocam. 1000MB benimki de içeride tivibu açık
  • 10-02-2024, 22:14:56
    #5

    Bana gayet yeterli geliyor. KabloNet kullanıyorum hiç sıkıntı yaşamadım
  • 10-02-2024, 22:15:24
    #6
    Nasıl ama çok mu faça?

  • 10-02-2024, 22:17:35
    #7
    alperengnc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    CS2 Kurarken bir ekran görüntüsü atayım dedim dostlar
    Az önce black Arrow indireyim dedim 120MB/sn
  • 10-02-2024, 22:19:07
    #8
  • 10-02-2024, 22:19:19
    #9
    💎Yazılımın Nirvanası { }


    ipreye sığmıyor