Bilmiyorum biliyormusunuz ama uygun devir aralığı ve uygun gaz pedal aralığında debriyaj kullanmadan vites atabiliyormuşsunuz.
1 haftadır alıştırma yapıyorum elim alıştı gibi
Bu bilgiyi bilen var mıydı daha önce?
Bende daha geçen hafta sanayideki arkadaşımdan öğrendim

