Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şanzıman dişlilerini kırdığınızda sonu iyi olmaz ama

O uygun devir aralıkları her zaman tutturamayabilirsiniz.
Evet arkadaşımda bu konuda uyardı. Zaten vites yumuşak çok zorlamıyorum itiyorum giderse gider yoksa yine debriyaj .d