• 10-02-2024, 19:13:27
    #1
    Web Tasarım ve Yazılım
    Evet arkadaşlar böyle bir durum varmış.
    Bilmiyorum biliyormusunuz ama uygun devir aralığı ve uygun gaz pedal aralığında debriyaj kullanmadan vites atabiliyormuşsunuz.
    1 haftadır alıştırma yapıyorum elim alıştı gibi
    Bu bilgiyi bilen var mıydı daha önce?
    Bende daha geçen hafta sanayideki arkadaşımdan öğrendim
  • 10-02-2024, 19:14:38
    #2
    Aynen ben de yapıyorum manuel araba kullanınca zevkli oluyo 😅
  • 10-02-2024, 19:15:50
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    Şanzıman dişlilerini kırdığınızda sonu iyi olmaz ama

    O uygun devir aralıkları her zaman tutturamayabilirsiniz.
  • 10-02-2024, 19:17:16
    #4
    Web Tasarım ve Yazılım
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şanzıman dişlilerini kırdığınızda sonu iyi olmaz ama

    O uygun devir aralıkları her zaman tutturamayabilirsiniz.
    Evet arkadaşımda bu konuda uyardı. Zaten vites yumuşak çok zorlamıyorum itiyorum giderse gider yoksa yine debriyaj .d
  • 10-02-2024, 19:24:46
    #5
    Ortalama 3000 devirlerde vites geçirmelerde yapabilirsiniz. Fakat zorda ve mecbur kalmadıkça yapmanızı önermem. Şanzımana ağır yük bindirdiğiniz için her an yoldan toplayabilirsiniz
  • 10-02-2024, 19:26:23
    #6
    Şöyle bir his mi hocam


    https://www.youtube.com/watch?v=PngBhrlfFJY
  • 10-02-2024, 19:27:04
    #7
    Web Tasarım ve Yazılım
    Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamda böyle ahaha
  • 10-02-2024, 19:27:16
    #8
    Ben motorda yapıyordum debriyajlı
  • 10-02-2024, 19:29:28
    #9
    O devir aralıkları hızlandıkça daralıyor maalesef, GAARRRÇÇÇ diye bir ses duyuyorsunuz sonra şanzımanı kucağınıza alıyorsunuz