• 22-06-2009, 22:14:59
    #10
    egalix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaman kaybı, saçmalık abidesi bir film.
    Katılıyorum, Dünyanın Durduğu Gün'ün yeni versiyonu çok kötü. Ama eski versiyonu çok hoş. O zamanın teknolojisini gözler önüne seriyor

    Bunun dışında, The Godfather, Forrest Gump ve Esaretin Bedeli. Bu üçünü izlemediysen kesinlikle izle. Blog'um da bu üçünüde tanıtmıştım..
  • 22-06-2009, 22:54:36
    #12
    İzlemediğim bir kaç film var teşekkürler arkadaşlar genelde 2008 2009 2007 de ki tüm sağlam yapımları yakından takip ediyorum evet dediğiniz gibi dünyanın durduğu gün beklenenin çok altında bunun gibi birde watchmen var kesinlikle izlemeyin watchmen'i özellikle tavsiye etmem.

    Bu arada bugün izledim Angels & Demos'u tavsiye ederim sağlam bir yapıt gerçekten
  • 22-06-2009, 23:29:50
    #13
    'Prestij' Mutlaka İzlemeni Tavsiye Ederim
  • 23-06-2009, 11:02:33
    #14
    Escape From Alcatraz
    1979 yılının filmi.kesinlikle izlemeni tavsiye ederim.
  • 23-06-2009, 19:27:09
    #15
    teşekkürler sizede son verilen 2 filmi izlememiştim onlarıda listeye alayım
  • 23-06-2009, 19:56:11
    #16


    izlediniz mi bilmiyorum ama Tetikçi filmini de tavsiye ederim.
  • 23-06-2009, 20:07:12
    #17
    Üyeliği durduruldu
    gelecege dönüş 1 2 3 toplamda 97 kez izlemişimdir galiba ve hala izlemeye devam ediyorum
  • 23-06-2009, 20:08:09
    #18
    KuRtDuMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    'Prestij' Mutlaka İzlemeni Tavsiye Ederim

    evet hocam bunu kesin izle