• 04-02-2024, 14:50:11
    #1
    Geçen ay açık artırma yaptım, sonuçlandıktan 2 - 3 saat kadar sonrasında ihale kalan arkadaşın tüm teklifleri silinmişti. Yanlış hatırlamıyorsam @Honomy; hocamız ile iletişime geçip teklif mesajının silinmesinin hatalı olduğunu, forum kurallarına aykırı olduğunu dile getirdim o da teklif mesajlarını geri getirdi. (https://www.r10.net/1086627713-post17.html)

    Şimdi bugün aynı olay yine başıma geliyor, https://www.r10.net/acik-artirma-ila...kacirma-3.html bu konuma gelen bayrak14531881 adlı kullanıcının tüm teklifleri silinmiş.


    Hatırlayalım:


    Ben ikna edildiğimi hatırlamıyorum. @Coşkun Çetin; konuyla ilgileneceğinizi düşünüyorum. Eğer durum buysa bir hata yoksa ben de her açık artırmaya teklif vereyim, işime gelmezse ve hangi moderatör yapıyorsa bu teklif kaldırma işini bizimkini de kaldırsın.
  • 04-02-2024, 14:51:21
    #2
    Growth Manager
    teknik bir hata da olmuş olabilir hocam, reportlamanız halinde mesaj geri getiriliyor.
  • 04-02-2024, 14:52:27
    #3
    Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teknik bir hata da olmuş olabilir hocam, reportlamanız halinde mesaj geri getiriliyor.
    Nasıl teknik bir hata?
  • 04-02-2024, 14:54:23
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
  • 04-02-2024, 14:54:52
    #5
    Moderatörler ile ilgisi nedir bu konunun? Kişi kendisi silmiş mesajı.
    Ben mi yanlış anladım acaba.
  • 04-02-2024, 14:55:18
    #6
    mcanyarar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen ay açık artırma yaptım, sonuçlandıktan 2 - 3 saat kadar sonrasında ihale kalan arkadaşın tüm teklifleri silinmişti. Yanlış hatırlamıyorsam @Honomy; hocamız ile iletişime geçip teklif mesajının silinmesinin hatalı olduğunu, forum kurallarına aykırı olduğunu dile getirdim o da teklif mesajlarını geri getirdi. (https://www.r10.net/1086627713-post17.html)

    Şimdi bugün aynı olay yine başıma geliyor, https://www.r10.net/acik-artirma-ila...kacirma-3.html bu konuma gelen bayrak14531881 adlı kullanıcının tüm teklifleri silinmiş.


    Hatırlayalım:


    Ben ikna edildiğimi hatırlamıyorum. @Coşkun Çetin; konuyla ilgileneceğinizi düşünüyorum. Eğer durum buysa bir hata yoksa ben de her açık artırmaya teklif vereyim, işime gelmezse ve hangi moderatör yapıyorsa bu teklif kaldırma işini bizimkini de kaldırsın.
    Kullanıcılar kendi mesajlarını silebiliyor. Mod arkadaş kalkıp mesajınızı silmemiş burada neden mod u suçladınız onu anlamadım
  • 04-02-2024, 14:55:20
    #7
    Growth Manager
    mcanyarar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl teknik bir hata?
    bazen toplu mesaj silme durumlarında o mesaj da seçili olmuş olabiliyor, başka mesaj silerken o mesaj siliniyor vb. moderatör gözünden de kaçabiliyor. kuralları bilmeme şansı pek olmuyor o reportla ilgilenen yetkilinin, moderatörlükte en temel öğreti üyenin kim olduğuna hiç bir şekilde bakılmadan hak yememektir çünkü.

    kendilerinin yerine cevap vermeyeyim, ilgili yetkili cevap verecektir zaten. ben sadece sakinliğinizi korumanızı ve gelecek olan mesajlara tepki olarak daha fazlasını yazmanızı bi nebze önlemek ve sakinleştirme amaçlı yazdım.

    iyi forumlar.
  • 04-02-2024, 14:56:08
    #8
    Yorumu kendim silebilirim. Bunun için moda ihtiyacım yok. Kaldı ki moderatör bir insan, hata yapabilir. Kuralları ezbere bilmek zorunlulukları yok diye biliyorum.
  • 04-02-2024, 14:58:08
    #9
    Şimdi R10'u ve moderatörleri ışık hızıyla savunma grubu üyelerinden gelecek fix cevapları söyleyeyim:
    - Teknik hata.
    - Onlar da insan gönüllü çalışıyorlar onların da ailesi, hayatı var.
    - Kesin gözden kaçmıştır.
    - Her konuya tıklayamazlar ya canım, report ederseniz ilgileneceklerdir.
    - Sırayla bakılıyor, sakin olun hocam. Moderatörler robot değil.
    Bla bla bla.
    Sadece bu konuya göre değil. Birçok konuda hep aynı fix cevapları âdeta C/P yapan birçok üye var.
    Aynı şekilde, her gün bozuk plak gibi aynı konuları açan üyeler: "Geceye bir şarkı bırak", "geceye 100 şarkı bırak", "Günaydın R10 anlıkları alalım", "şu an ne yapıyorsunuz?"
    Bu forumda kendini tekrar eden şeylerden gına geldi, içimi dökeyim dedim.
    Muhtemelen eleştiriye zerre tahammülü olmayan ve R10 hakkında bir şey söylenince sanki kendine küfür edilmiş gibi gereksiz savunma moduna geçerek birilerine yaranmaya çalışan bazı şahıslar şimdi gelip bir fix cevap daha C/P yapacak:
    "Beğenmiyorsan girme bu kadar basit."