Şimdi R10'u ve moderatörleri ışık hızıyla savunma grubu üyelerinden gelecek fix cevapları söyleyeyim:
- Teknik hata.
- Onlar da insan gönüllü çalışıyorlar onların da ailesi, hayatı var.
- Kesin gözden kaçmıştır.
- Her konuya tıklayamazlar ya canım, report ederseniz ilgileneceklerdir.
- Sırayla bakılıyor, sakin olun hocam. Moderatörler robot değil.
Bla bla bla.
Sadece bu konuya göre değil. Birçok konuda hep aynı fix cevapları âdeta C/P yapan birçok üye var.
Aynı şekilde, her gün bozuk plak gibi aynı konuları açan üyeler: "Geceye bir şarkı bırak", "geceye 100 şarkı bırak", "Günaydın R10 anlıkları alalım", "şu an ne yapıyorsunuz?"


Bu forumda kendini tekrar eden şeylerden gına geldi, içimi dökeyim dedim.
Muhtemelen eleştiriye zerre tahammülü olmayan ve R10 hakkında bir şey söylenince sanki kendine küfür edilmiş gibi gereksiz savunma moduna geçerek birilerine yaranmaya çalışan bazı şahıslar şimdi gelip bir fix cevap daha C/P yapacak:
"Beğenmiyorsan girme bu kadar basit."