• 21-06-2009, 15:55:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar Şuan Bir Kampnaya Var

    8Mbit İnternet 15GB Kota. Kotayı Geçince 512KBPS Hıza Düşüyor vs...

    Şimdi TTNet'in Sitesinde 8Mbit İnternet 4GB Kota 29TL Gördüm

    Merakım Şu Bu Pakettede ilk Paketteki Gibi Kotayı Aşınca 512KBPS'ye Düşüyor. Yoksa 4GB Geçince Ek Ücret mi Geliyor ?

    Teşekkürler...
  • 21-06-2009, 16:10:51
    #2
    O sadece ilk paket için geçerli, 4 gb kotalıda kotayı geçtinmi ek ücret ödemen gerek.
  • 21-06-2009, 16:20:03
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ben 8MBit sınırsıza geçiyorum arkadaş yeter.
  • 21-06-2009, 16:35:06
    #4
    Macabré adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 8MBit sınırsıza geçiyorum arkadaş yeter.

    Daha 8 Mbit gören yok
  • 21-06-2009, 16:39:36
    #5
    Estali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha 8 Mbit gören yok
    Ben 8 mbit kullanıyorum 4 gb kotalı. Hız testi yaptığımda 7mbit cıkıyor ama oda iyi.
  • 21-06-2009, 16:48:21
    #6
    GiTaRTiST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 8 mbit kullanıyorum 4 gb kotalı. Hız testi yaptığımda 7mbit cıkıyor ama oda iyi.
    Hiz testi nerden yapabiliriz?

    ok buldum.
    10Mbit cikti download upload 1mbit bile degil :d
  • 21-06-2009, 17:09:30
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Macabré adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 8MBit sınırsıza geçiyorum arkadaş yeter.
    Hocam geçtikte ne oldu yine ttnet aynı aynı aynı !
  • 21-06-2009, 18:13:34
    #8
    Üyeliği durduruldu
    TTnet işte . 8 biti gören warmı onu bi sor
  • 21-06-2009, 18:15:44
    #9
    hız testi Yapıyorum daha 1 kere 6 yı gördü Onun Dışında hep 4 mbit :S Kandırıyolar milleti