Maximum 1 yıl yatar çıkar. Bahse varmisiniz.
Tum suçlular; Reisin adalet sisteminden dolayı elini kolunu sallayarak suç işliyor.
Bazı insanlara güvenmeyeceksin...
45
●3.376
- 02-02-2024, 00:46:22yazıp yazıp sildim siz anladınız, ama kesinlikle bunu yapan bi delikanlı işi değil, derdi olan sıkıntısı olan yüzüne sıkar, gasp edecek adam önceden tehtid eder bişey yapar, adamın aracının her yanında kamera varsa bu adam yetkili bi abiye benziyor, daha çok infaz gibi alınıp gücenmeyin ama malum ırktan terör sempazitanı çıkarsa gram şaşırmam...
- 02-02-2024, 01:40:36Kim bilir içerde öyle birine denk gelir ki reis falan da kurtaramaz onu belki.A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2024, 13:26:16Ülkede şuan beslenen, elini kolunu sallaya sallaya sınırlardan giren milyonlarca terörist yeterli özgüven'e ve uygun ortama sahip olduğunda bu olayları her gün yaşıyor olacağız.
En kötü yanı ise buna sebep olanlar o gün burada olmayacak. Buna sebep olanlara destek verenler ise "Biz ne yapmışız" demekle yetinecek.
Ön gösterimi olan bu olaylar büyüyerek devam edecek
Türk milleti cahildir, uyur falan ama gerektiğinde farklı bir moda bürünür.
O gün geldiğinde, geçmişte ne yapıldıysa yine yapılacaktır. Çok fazla kişi ağlayacak olsa bile - 02-02-2024, 14:14:05Üyeliği durdurulduislam adaleti olmayan yerde adalet aramıyorum
çıldırdım ,yazık ya
.. biri sırf 3-5 kuruş için sırtından insanları katledebiliyor,sonra adı kader mahkumu oluyor
x com da tt oluyorlar reis kader mahkumlarını affet diye
sonra hoop dışardasın
o garibanın çocuğu gitse bu ..... öldürse planlayarak ve tasarlayarak adam öldürmekten müebbet yiyor - 02-02-2024, 14:37:37Geçen de "hee ben öldürdüm, çek baba yakışıklı çıkıyor muyum" diye dalga geçen bir eleman vardı. O da biliyor 2-3 yıl yatıp çıkacağını o yüzden kafası rahat. Ülkede hukukun yerle bir olduğu bir yerde üstelik idam istiyorlar
Çok acayip bir yere geldi Türkiye

Çok acayip bir yere geldi Türkiye