Ülkede şuan beslenen, elini kolunu sallaya sallaya sınırlardan giren milyonlarca terörist yeterli özgüven'e ve uygun ortama sahip olduğunda bu olayları her gün yaşıyor olacağız.
En kötü yanı ise buna sebep olanlar o gün burada olmayacak. Buna sebep olanlara destek verenler ise "Biz ne yapmışız" demekle yetinecek.
Ön gösterimi olan bu olaylar büyüyerek devam edecek
Türk milleti cahildir, uyur falan ama gerektiğinde farklı bir moda bürünür.
O gün geldiğinde, geçmişte ne yapıldıysa yine yapılacaktır. Çok fazla kişi ağlayacak olsa bile