• 30-01-2024, 22:06:52
    #1
    Almanya haftada 4 günlük çalışma sistemine geçiyor

    4 gün çalış 3 gün izin

    Kaynak: Google Haberler
  • 30-01-2024, 22:08:26
    #2
    En iyisi sanırım
    Haftada 7 gün çalışan freelancerlar
  • 30-01-2024, 22:09:35
    #3
    O kadar yatmak insanı hasta eder. En iyisi tr versiyon. Hafta da 8 gün çalışıp üç kuruş kazandığın mesaiyi de vergiye kesmek.
  • 31-01-2024, 02:20:25
    #4
    Burada da 1 günü daha tatil yapmak yerine her gün 2 saati kesseler insanlar daha mutlu işe gider. 9-5 yada 8-4 olabilir. 8-4 olursa kamu kurumunda işi olanlar da işlerini halledebilir. İşçiler kendisine daha fazla zaman ayırır, işe daha mutlu gelir gider, işyerinde ki verimi artar.
    İşverenler işgücü kaybı diye düşünebilir ama emin olun o 2 saat daha verimli geçmez. Ancak bant sistemi varsa işe yarar.
    Ama tabii o vizyona ancak 2050 sonrası ulaşırız.