• 30-01-2024, 21:04:17
    #1
    Kişisel Rütbe
    Musk, 30 Ocak'ta sosyal platform X'te ilk insanın dün beyin-bilgisayar arayüzü şirketi Neuralink'ten implant aldığını ve şu anda iyi durumda olduğunu duyurdu. Ön sonuçlar, nöron spike tespitinin iyi bir umut vaat ettiğini gösteriyor.

    Binlerce kişi şu anda Musk'un beyin-bilgisayar arayüzü şirketinden (Neuralink) beyin implantları almak için sırada bekliyor. Yukarıdaki haber biyografi yazarı Ashley Vance tarafından 2023'ün sonunda ortaya çıktı. Neuralink'in yıllık gelirinin beş yıl içinde 100 milyon ABD dolarına ulaşmasını beklediği bildiriliyor. 2023'ün başlarında ABD Gıda ve İlaç İdaresi, Neuralink'in cihazında insan denemeleri yapmasına izin verdi ve Eylül 2023'te şirket, ilk insan denemesi için gönüllüleri işe almaya başladı.



    https://twitter.com/elonmusk/status/1752098683024220632
  • 30-01-2024, 21:05:38
    #2
  • 30-01-2024, 21:06:08
    #3
    💎Yazılımın Nirvanası { }
  • 30-01-2024, 21:15:39
    #4
    Başvuru link var mı hocam denek olmak istiyorum
  • 30-01-2024, 21:16:24
    #5
    he sen zaten konusunu açmışsın aga

    yeni gördüm başlığı.
  • 30-01-2024, 21:17:02
    #6
    Kişisel Rütbe
    WebAli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başvuru link var mı hocam denek olmak istiyorum
    Benden sonra hocam