Arkadaşlar apartman duvarına bitişik yaklaşık 60-70cm genişliğinde kaldırım var. Apartman bahçe giriş kapısının sağına ve soluna olmak üzere sanırım bazı daire sahipleri veya misafirleri kaldırıma park edip işgal ediyorlar bunu şikayet edebilir miyim?
bunu yapan bir veya iki daire sahibi
Not: apartmanın otomatla çalışan çok geniş bir otoparkı var ve doluluk oranı yüzde 10dur tüm binaya hatta bina sakinlerinin misafirleri aynı anda gelse dahi yeterli.
Apartman önündeki kaldırıma park sorunu
7
●288
- 29-01-2024, 02:25:46
- 29-01-2024, 02:27:08öncelikle trafiğe şikayet edebilirsiniz.
ve akabinde de belediyeye de şikayet edip kaldırım kenarına baba yaptırabilirsiniz.
bu sayede sorun çıkmadan kurtarabilirsiniz durumu - 29-01-2024, 02:30:30Trafik cezası yazılır mıosawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-01-2024, 02:33:08Eğer hatalı bir yere park etmişse, evet.yusufkaraca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-01-2024, 23:07:47Nerden etmeliyim websitesinden ihbar yapsam yeterli olur muMadLuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-01-2024, 17:33:57belediyenin çağrı merkezi numarasından şikayet edebilirsiniz. trafik için zaten tek numara 112 den şikayet edebilirsinizyusufkaraca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle