yemin ederim kulaklıktan nefret eder oldum şu saç ve kafa ağrısı mevsuzundan.
2-3 saat takıyorum, çıkarınca eski 2011 kekoları gibi saçım oluyor, can sıkıcı
Yaklaşık bir haftadır Pusat Virtual 7.1 Surround Rgb kullanıyorum. Üst kafa bandı çok rahat hiç baskı yapmıyor. Pedler de çok yumuşak, terleme de yapmadılar. Saatlerce müzik dinledim. Ağrı sıkıntı yok.