birazdan burası karışabilir ama sizce nasıl bir fikir?
r10'a kaç senedir üyeyim ama smm panelin ne olduğunu, neye yaradığın tam olarak anlamış değilim fakat ele ayağı düşmüş birşey olduğunu çoğu arkadaş yada yeğenimiz belli ediyor.
epeyde kalabalıklar.
başka bir gezegene değilde farklı bir subdomain'de onları toplasak nasıl olur?
fikir olarak açıyorum bu konuyu..
saygılar smm panelci kardeşler
smm panelcilerini ayrı bir gezegene göndermek
25
●1.606
- 23-01-2024, 23:56:26Yani pek hoş bir söylem olmamış, ben yapmıyorum veya yapmayı da düşünmüyorum sonuç olarak arz talep meselesi. Talep varsa o zaman karşılıksız bırakmak olmaz.AeAziz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2024, 23:58:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor." Bayi>Bayi>Bayi>Bayi>Bayi>Bayi>Bayi>Bayi>Bayi>Bayi> = Ana Sağlayıcıyız " diyorlar. İnstagram ve YouTube hizmetlerinden hiçbiri işe yaramaz..