birazdan burası karışabilir ama sizce nasıl bir fikir?
r10'a kaç senedir üyeyim ama smm panelin ne olduğunu, neye yaradığın tam olarak anlamış değilim fakat ele ayağı düşmüş birşey olduğunu çoğu arkadaş yada yeğenimiz belli ediyor.
epeyde kalabalıklar.
başka bir gezegene değilde farklı bir subdomain'de onları toplasak nasıl olur?
fikir olarak açıyorum bu konuyu..
saygılar smm panelci kardeşler
Yani pek hoş bir söylem olmamış, ben yapmıyorum veya yapmayı da düşünmüyorum sonuç olarak arz talep meselesi. Talep varsa o zaman karşılıksız bırakmak olmaz.