• 19-06-2009, 21:12:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arada hepimizin kafası bozuluyor . Kızlardan çok çekiyoruz bizler. Morallerimiz bozulunca hemen dinlemeye başlıyoruz Ahmet Selcuk İlkan şiirlerini kendimizi avutuyoruz ve bir nebzede iyi geliyor bu bizlere.

    Konuya gelince şarkı önerme konusu gibi birşey olacak. Bu şarkılar şiir olur,özgün olur,arabesk olur.. yeterki bizleri tatmin etsin ve bize off çektirip rahatlatsın


    İlk önerim;

    Ahmet Selçuk İlkan - Sen bu şiiri okurken

    [media]http://video.google.com/videoplay?docid=-1710075747707001004[/media]
  • 19-06-2009, 21:19:28
    #2
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Günel - Aşk treni Moral bozuk olduğunda tek dinlediğim şarkıdır.
  • 19-06-2009, 21:31:05
    #3
    Müslüm Gürses : Adını sen koy , itirazım var, tanrı istemezse

    Gökhan Güney : Bir seni düşündüm bir de kendimi, artık dönsene

    Zeki Müren : Çöllerde su gibi özledim seni, gitme sana muhtacım

    Zekai Tunca : Sen ilk değil, son değilsin ( güzel bi teselli şarkısı )

    Sezen Aksu : Kolay olmayacak, geri dön, sen ağlama

    Sinan Özen : Dön gel artık

    vs...
  • 19-06-2009, 22:42:10
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Gökhan Güney'in o şarkısı çok güzel ,

    Birde şarkıların videosunu koysak güzel olur,

    Leman Sam - Aşkımdan Vazgeçme

    İzlesene.com : Video - leman sam - aşkımdan vazgeçme
  • 19-06-2009, 23:31:14
    #5
    şevval sam-söyleyemem derdimi
  • 19-06-2009, 23:34:28
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Aynen hocam
    söyledigim şarkilari kesin dinle kafa yapar
    İbrahim tatlises- NEDEN
    Cengiz kurtoğlu- sevmek yetmezmi Favori şarkim
    Cengiz kurtoğlu- Liselim.
    Orhan gencebay- Ayşem Favori şarkim
    en kral baba şarkilar
  • 19-06-2009, 23:35:14
    #7
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müslüm Gürses : Adını sen koy , itirazım var, tanrı istemezse
    Gökhan Güney : Bir seni düşündüm bir de kendimi, artık dönsene
    Zeki Müren : Çöllerde su gibi özledim seni, gitme sana muhtacım
    Zekai Tunca : Sen ilk değil, son değilsin ( güzel bi teselli şarkısı )
    Sezen Aksu : Kolay olmayacak, geri dön, sen ağlama
    Sinan Özen : Dön gel artık
    vs...

    Bu şarkilarda güzel
  • 19-06-2009, 23:53:41
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bu aralar facede paylaşılmış bir şarkı var. Her dinlediğimde off çekiyorum gerçektende. Elemanlar çok güzel çalmış sölemiş. Özellikle ney çalan arkadaş süper bir hava katmış şarkıya.

    Bu şehir girdap gülüm
    Login | Facebook
  • 20-06-2009, 02:41:20
    #9
    Duman- ah
    off değilde ah diyesi geliyor insanın