Bu aralar facede paylaşılmış bir şarkı var. Her dinlediğimde off çekiyorum gerçektende. Elemanlar çok güzel çalmış sölemiş. Özellikle ney çalan arkadaş süper bir hava katmış şarkıya.

Bu şehir girdap gülüm
Login | Facebook