• 22-01-2024, 15:43:04
    #19
    Var böyleleri maalesef yıllardır benim yaptığım şeyleri kopyalayıp yapmaya çalışan bir tanıdığım var bir kez bile başarılı olamadı ama her ortamda şöyle yapıyoruz mertle falan diyor beraber yaptığımız bir şey olmaması dışında bir sorun yok 😄
  • 22-01-2024, 15:43:52
    #20
    Birisine iş anlatsam da yüzeysel olarak söylerim. İşin detayını anlatmam bende


    Bu işten kazandığınız tecrübe, sizi daha iyi iş yapmanıza vesile olacağını düşünüyorum. İşiniz rast gitsin☺
  • 22-01-2024, 15:45:21
    #21
    Kişisel Rütbe
    geçmiş olsun işin böyle arkadaş olmaz olsun
  • 22-01-2024, 15:46:28
    #22
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var böyleleri maalesef yıllardır benim yaptığım şeyleri kopyalayıp yapmaya çalışan bir tanıdığım var bir kez bile başarılı olamadı ama her ortamda şöyle yapıyoruz mertle falan diyor beraber yaptığımız bir şey olmaması dışında bir sorun yok 😄
    babana bile güvenme demişler. youtube a girdim babam bana da öğret diyip kanal açtı 2014'de falan kanal içeriği aynı olduğu için benimkini etkiledi. yazılım öğrenip iş buldum bana da öğret deyip girdi o sektöre de html yi geçemiyor şimdilik öğrensin gerçi yazılımda sıkıntı yok
  • 22-01-2024, 15:48:14
    #23
    Nasil isler diye arayip benim agzimi ceken kopyaci bi arkadasim varmis.Bende saf gibi ne var ne yok anlatiyorum.Megersem oda alttan alttan ileriye dönük iş yapacakmis.Yapti ve batti.Simdi kim sorarsa cok sukur der kestirir atarim.Kimseye isiniz ve kazanciniz ile ilgili bilgi vermeyin.Etraf fesat dolu.
  • 22-01-2024, 15:55:05
    #24
    Ruhsar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    marka tescili falan yapmamış anlamıyor. istesem tescil edip ürünlerinin hepsini kendime alırım karakterime ters yapmıyorum. arkadaş fotoları bile nasıl aynı açıdan çektin hayret ediyorum.
    Bence durmanız hata. Bu ürünün marka tescili patenti neyse alıp direk satılmasını engellemeniz lazım. Sonuçta sizin iyi niyetinizden faydalanıp sizin işlerinizin düşmesine neden olunmuş. Fazla iyi niyetli olmayın. Size tokat atana siz yumruk vurun.
  • 22-01-2024, 15:58:40
    #25
    Böyle işlerde soranlara işsizim açız diyeceksin. Bırak seni insanlar bı işe yaramayan boş gezen biri sansin. Bı anlık hata nelere mal olmuş kim bilir ne kadar emek verdin. valla ben dertlendim 🚬
  • 22-01-2024, 16:03:29
    #26
    Ürünün net maliyeti ne kadar
    Marka başvurunuz var mı
    Trendyol aracılık bedeli keser
    KDV keser
    Kargo komisyonu keser
    Kargo komisyonunun KDV sini keser
    Hele ki iade olursa ve hesapları incelemiyorsanız zarar etme olasılığı yüksek
  • 22-01-2024, 16:29:13
    #27
    bir satıcı olarak bir ürünü nasıl 40TL koyar insan el emeği diye bir şey var o kadar uraş et 40TL Alıcı öderli olsa bile satıcıdan 15TL çıkıyor bu arada hocam kulağınıza küpe olsun bir daha söylemeyin aynı durum bende yaşıyorum aile binasında yaşıyorum akrabalar soruyor ne yapıyorsun felan hiç söylemiyorum siyah poşetle kargo götürüyorum gerisini sen düşün ne gereği var gözleri c*n gibi