bir satıcı olarak bir ürünü nasıl 40TL koyar insan el emeği diye bir şey var o kadar uraş et 40TL Alıcı öderli olsa bile satıcıdan 15TL çıkıyor bu arada hocam kulağınıza küpe olsun bir daha söylemeyin aynı durum bende yaşıyorum aile binasında yaşıyorum akrabalar soruyor ne yapıyorsun felan hiç söylemiyorum siyah poşetle kargo götürüyorum gerisini sen düşün ne gereği var gözleri c*n gibi