• 20-01-2024, 20:08:33
    #1
    Merhaba arkadaşlar 4 gün önce böbreğimden ameliyat oldum maalesef başarısız bir ameliyat oldu. 1 ay boyunca içimdeki hortumla beraber sizinle yaşayacağım 😂
  • 20-01-2024, 20:11:47
    #2
    Hocam dalgayı kırpsaydınız keşke gözümüze girdi.
  • 20-01-2024, 20:12:47
    #3
    tristy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dalgayı kırpsaydınız keşke gözümüze girdi.
    shhahshahhsha
  • 20-01-2024, 20:13:00
    #4
    geçmiş olsun hocam
  • 20-01-2024, 20:13:05
    #5
    tristy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dalgayı kırpsaydınız keşke gözümüze girdi.
    hocam dalga neresi olmuş oluyor tam olarak anlayamıyorum bu mr görüntülerinden. bende e nabızıma girip bakayım ona göre çekilmiştim önceden
  • 20-01-2024, 20:13:28
    #6
    Geçmiş olsun hocam, hissetmiyorsanız yokmuş gibi yapın

  • 20-01-2024, 20:13:52
    #7
    slayer01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam dalga neresi olmuş oluyor tam olarak anlayamıyorum bu mr görüntülerinden. bende e nabızıma girip bakayım ona göre çekilmiştim önceden
    kendi dalgamı tanırdım herhalde bende görmedim neresi?
  • 20-01-2024, 20:14:57
    #8
    iOktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam, hissetmiyorsanız yokmuş gibi yapın
    Çok geçmiş olsun dostum 🥺
  • 20-01-2024, 20:16:59
    #9
    slayer01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam dalga neresi olmuş oluyor tam olarak anlayamıyorum bu mr görüntülerinden. bende e nabızıma girip bakayım ona göre çekilmiştim önceden
    GASDGASGDGASDGASHASDH Hocam jr den bahsediyor. Gerçi hiç jr gibide durmuyor. Geçmiş olsun