Dün avea ve kablo tv hizmetlerim uçtu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dün avea ve kablo tv hizmetlerim uçtu
2
●
413
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Dün avea ve kablo tv hizmetlerim uçtu
19-06-2009, 10:38:00
#1
HDikmen
Merhaba Dün öğlen avea uçtu. akşamda türksat kablo tv ve kablointernet hizmetim uçtu. Şaşırdığım şey 4440126 şebeke hatası veriyordu? Bahçelievlerdeyim sizde de var mıydı ?
19-06-2009, 10:39:33
#2
MertB
https://www.r10.net/off-topic/395474-...alismiyor.html
19-06-2009, 10:42:12
#3
HDikmen
Özür dilerim görmedim. konu kilit..
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler