• 19-01-2024, 21:29:32
    #1
    Merhaba değerli dostlarım,
    Ülkemizde geçmeyen öksürük bulantı kusma Ateş var. Ben Zonguldak çaycuma'dayım ailemin yanında şuan ailemde özellikle kardeşimde geçmeyen bir öksürük var doktorlarin yazdığı şurup hap gibi şeyler fayda etmiyor. Yakın zamanda Karabük'e ve Ankara'ya gittim hastaneler öksüren genellikle çocuklarla dolu bunun bir sebebi varmı ? Bilgili kardeşlerim aydınlatırsa çok sevinirim. Güzel yorumlariniz için teşekkür ederim.
  • 19-01-2024, 21:30:32
    #2
    Bol bol ıhlamur, kuşburnu-tarçın çayları ve iburamin. 1 haftada kendime geldim.
  • 19-01-2024, 21:38:32
    #3
    geçmiş olsun 3-4 hastalığın birden salgını varmış
  • 19-01-2024, 21:38:55
    #4
    Hiç mi haberleri takip etmiyorsunuz hocam, bunun bir sebebi var mı ne demek.

    Sağlık bakanı İstanbul'da yoğun bakımların %80 doluluk oranına ulaştığına Türkiye genelinde ise %75'lere ulaştığını söyledi. Grip, domuz gribi ve korona olarak karışık seyreden bir salgın ortamındayız.
  • 19-01-2024, 21:40:16
    #5
    Bol bol kekik yağı ve kekik suyu ( çayı degil) direkt soğuk sıkım yağı veya suyu tavsiye ederim geçmiş olsun. Şuan ciddi salgın var c19 u pek önemsemedim lakin bu ciddi herkes şuan hasta dikkat edilmesi gerek toplumdan uzak durulması gerek